CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Minggu, 02 Oktober 2011

Penjilat Dubur Busuk Bukan Omnivora

Menjilat sesuatu itu seharusnya menjilat kenikmatan
Apakah sebuah perkecualian?
Saat aku menjilat,
aku merasakan dan membaui aroma dubur
Baunya busuk
Lebih busuk dari feses yang dimuntahkannya
Apakah sebuah perkecualian?
Ketika aku tetap menjilat kenikmatannya?
Selang kemudian,
anyir menguasai mulutku
Berbaur bersama aroma dubur
Menyatu membentuk substansi campuran tak terdefinisi
Mual mendesak diantara celah dubur dan anyir
Aku menyerah
Menyudahi petualanganku untuk menjilat
Kalah
Ini asing,
aku bagai terasing
Tak biasa
Maaf, aku tak bisa menjilat lagi
Aku bukan kelompok omnivora pemakan segalanya
Aku mungkin seorang pemilih
Sekali lagi maaf,
aku bukan penjilat segalanya
Bukan penjilat segalanya yang hanya untuk sebuah kenikmatan untuk diriku
Maaf

Yogyakarta, 02 Oktober 2011 (15.15)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar